سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره یو پی وی سی | ایران یو پی وی سی

یک خانه زیبا و خیره کننده چیزی است که هر کسی به دنبال آن است. دکوراسیون هر خانه ای که به خوبی طراحی شده است ظاهری مدرن، شیک و وسیع به آن می دهد. درب های کشویی upvc جدیدترین محصولاتی هستند که یک خانه نیاز دارد تا ظاهری وسیع و معاصر داشته باشد. درب های کشویی زمانی که در خانه استفاده می شوند اغلب یک فضای وسیع و باز را ایجاد می کنند.

طبق تعریف، یک درب کشویی نوعی از درب است که با کشیده شدن در راستای افقی، معمولا به صورت موازی با یک دیوار، باز می شود. درب های کشویی را می توان جایگزینی برای درب های سنتی لولایی معرفی کرد که در اکثر خانه ها، دفاتر و هتل ها به مدت طولانی مورد استفاده قرار می گرفتند. با استفاده از درب های سنتی لولایی، فضای زیادی به صورت غیر قابل استفاده رها می شود و به خانه ظاهری شلوغ و شلخته می دهد.

با ظهور نوآوری های جدید در صنعت درب و پنجره upvc ، راه هایی به وجود آمده است که با استفاده از آنها خانه های جمع و جور و فشرده می توانند بسیار وسیع به نظر بیایند. نصب درب های کشویی upvc در منزل شما یکی از این راه ها است.

چگونه درب های کشویی upvc می توانند برای فضای خانه شما مفید باشند


درب های کشویی upvc 2



دسترسی به راهروهای تنگ و محدود را امکان پذیر می کند

استفاده از درب های کشویی در یک راهرو باریک بسیار مفید خواهد بود زیرا دسترسی به تمام اتاق ها بدون ایجاد هیچ گونه مانعی در مسیر راهرو ها امکان پذیر می شود. این کار همچنین از وقوع برخوردهای احتمالی در راهروها جلوگیری می کند و باعث می شود تمام مسیر تردد راهروی باریک باز باشد. این به این دلیل است که فضای مرده درب کشویی در امتداد دیوار است. این ویژگی باعث می شود برای استفاده در ورودی راهروهای باریک گزینه ای مفید و کارآمد باشد.

درب کمدهای لباس را بدون نگرانی از مسدود کردن فضای اتاق خود باز کنید

درب های کمد لباس یا حمام اغلب به فضاهای باریک و شلوغ باز می شود. استفاده از درب های سنتی لولایی همیشه فضایی را به هنگام باز و بسته کردن مسدود می کند. به طور کلی برای بهبود ظاهر و استفاده بهینه از فضاهای مرده در خانه خود بهتر است از درب های کشویی استفاده کنید. استفاده از درب های کشویی امکان دسترسی نامحدود به کمدهای لباس را فراهم می کند و فضاهای موجود را مسدود نمی کند.



درب های کشویی upvc 33



بهترین گزینه برای استفاده به عنوان درب های بالکن

معمولا درب های کشویی در خانه ها به عنوان درب های بالکن استفاده می شوند. همانطور که قبلا گفته شد، فضای مرده درب های کشویی بالکن در امتداد دیوار قرار دارد. آنها فضای زیادی را اشغال نمی کنند و باعث ایجاد یک فضای بزرگتر در بالکن شما می شوند. در این فضا می توانید از بسیاری از مناظر زیبا و چشم اندازهای عالی لذت ببرید. برای بهبود بیشتر فضا، اضافه کردن چند نوع گل و گیاه و مبلمان می تواند تفاوت ها را رقم بزند.

استفاده از در و پنجره دوجداره upvc  باعث کمتر شدن ورود صدای بیرون به داخل و تبادل کمتر حرارت خواهد شد.

به راحتی می توانید قسمتی از فضای دفتر کار و آشپزخانه خود را مخفی کنید

اغلب در آشپزخانه دفاتر اداری با استفاده از درب های کشویی می توانید فضای داخلی را پوشش دهید. با این کار می توانید قابلیت های متعددی را به فضای خود اضافه کنید. این کار در طول جلسات کاری بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و یا زمانیکه فضای آشپزخانه شما به یک تمیزکاری سریع نیاز دارد.


پنجره یو پی وی سی