سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره یو پی وی سی | ایران یو پی وی سی

با گردشی در سایت ایران یو پی وی سی بسیاری از مقالات را می‌خوانید که از
استفاده در و پنجره upvc در قسمت‌های مختلف ساختمان گفته‌اند. با خواندن این مقالات شما می‌توایند ایده‌‌های خوبی را برای استفاده از این دسته از پنجره‌ها پیدا کنید. مثلا اگر قرار باشد یک سالن کنفرانس را در محیط شلوغ کاری خود برپا کنید و دوست داشته باشید که از اتاق جلسات شما بیرون معلوم باشد بهترین روش استفاده از پارتیشن‌‌هایی از جنس پنجره‌های یو پی وی سی است. در این باره ما، مقاله‌ای خوبی در سایت ایران یو پی وی سی داریم با عنوان: ساخت پارتیشن‌های داخلی با استفاده از در و پنجره upvc توصیه می‌کنم اگر به این موضوع علاقه‌مند شدید حتما آن را بخوانید.
اما ساخت یک پارتیشن یا یک ایوان شیشه‌ای و البته پنجره‌هایی از ساختمان که قرار است مانع از ورود صدا و آلودگی هوا به داخل شوند بهترین جا‌ها برای استفاده از در و پنجره upvc هستند اما در چه جاهایی نباید از در و پنجره یو پی وی سی استفاده کرد. این سوال این مقاله است که در سایت ایران یو پی وی سی به آن می‌پردازیم.

چه قسمت‌هایی از ساختمان مناسب در و پنجره upvc‌ نیستند

شکل پنجره بسیار مهم است

شاید برای شما هم سوال شده است که چرا همه پنجره‌ها به خصوص پنجره‌های جدید‌ که در ساختمان‌های مدرن به کار می‌روند بیشتر مستطیلی هستند و کمتر پنجره گرد و هلالی و یا با زوایای تیز مانند مثلث در ساختمان‌ها به کار می‌رود.
یکی از دلایل به کارگیری این دست از پنجره‌های به این شکل استفاده بهتر از در و پنجره upvc‌ در ساختمان است. این واقعیتی است که هر چقدر از شکل مستطیلی برای ساخت پنجره‌های upvc فاصله بگیریم کیفیت وکیوم شدن این دسته پایین‌تر می‌آید.
همین طور عمر پنجره‌هایی که در شکلی غیر از مستطیلی ساخته می‌شوند کمتر از انواع شکل مستطیلی آن است. پس در جایی که نمایی از بیرون ندارد و البته در مسیر هوای سرد نیست و نمی‌توانید پنجره‌ای با شکل منتظم استفاده کنید. اگر هم می‌‌خواهید در این مکان از پنجره یو پی وی سی استفاده کنید. موردی ندارد سعی کنید زیاد این پنجره را باز و بسته نکنید تا از آب‌بندی و رگلاژ آن خارج نشود.

در و پنجره upvc ضد سرقت نیست و نمی‌شود

در و پنجره پی وی سی مقاومت مناسبی در برابر فشار طوفان و حریق دارد. اما عبور سارقان از آنها امکانپذیر است. پس اگر در جایی که امکان ورود سارقان از آن وجود دارد از در و پنجره upvc به تنهایی استفاده نکنید. در مقالات قبلی ایران یو پی وی سی نیز گفتیم که برای این دسته از در و پنجره‌ های upvc باید از حفاظ جانبی استفاده کرد. این کار سبب می‌شود که علاوه بر کاریی در و پنجره upvc ایمنی مناسبی را داشته باشید.
اما درباره استفاده از درب upvc یک نکته ایمنی بسیار مهم وجود دارد. به هیچ عنوان درب upvc جایگزین درهای بزرگ ایمنی نمی‌شود حتی اگر روی آنها از قوی‌ترین قفل‌های موجود در بازار استفاده کنید.
این دسته از در‌ب ها بیشتر برای درهای اتاقی و داخلی استفاده می‌شود. درهای فولادی ایمنی جدار‌های بسیار ضخیمی دارند و می‌توانند در برابر انواع فشار و دستگاه‌های برش مقاومت‌کنند. از این رو حتما در ورودی از انواع درهای ایمنی با ضخامت بالا و قفل‌های قوی و چندگانه استفاده کنید.

دیوار‌های ناکارآمد را در نظر آورید

در برخی خانه‌ها ضخامت دیوار‌های خارجی که پنجره‌ها روی آن سوار شده‌اند از یک ضخامت یک پنجره یو پی وی سی کمتر است در این حالت یا نباید از در و پنجره upvc برای این دسته از دیوار‌ها استفاده کرد یا باید اول به تقویت دیوار و افزودن به ضخامت آن پرداخت و بعد به کار گذاشتن در و پنجره upvc‌ پرداخت البته در موارد نادری پیش می‌آید که به خاطر بالا رفتن هزینه‌ها و یا دلایلی خاصی مانند بالا رفتن وزن ساختمان نمی‌توان ضخامت دیوار‌ها را بالا برد. از این رو در این ساختمان‌ها به هیچ عنوان نمی‌توان از در و پنجره upvc استفاده کرد.
کارشناسان نصب و اجرای ایران یو پی وی سی قبل از نهایی کردن سفارش شما تمام شرایط را برای نصب در و پنجره‌های upvc با بهترین کارایی و کیفیت در نظر می‌گیرند پس اگر کارشناسان ما تشخیص دهند که ساختمان شما می‌تواند در و پنجره upvc را در خود جای دهد یقین بدانید با بهترین کیفیت و کارایی آن را برای خود خریداری کرده‌اید.