سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره یو پی وی سی | ایران یو پی وی سی

پنجره های upvc

 

درب‌ها و پنجره‌های upvc به حداقل نگهداری و مراقبت نیاز دارند. هم چنین آنها می‌توانند در برابر عوامل طبیعی مقاومت بالایی داشته باشند. درب و پنجره‌های تولید شده در ایران یو پی وی سی با بهترین مواد ساخته شده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این درب و پنجره‌ها هیچ شکاف و یا درزی ندارند و برای اطمینان از کارآیی بالا از شیشه‌های دوجداره مرغوب در ساخت آنها استفاده شده است.

 

 طول و عمر و ماندگاری upvc

 

زمانی که مصالح ساختمانی را انتخاب می‌کنید، باید مطمئن شوید که طول عمر بالایی داشته باشند. هیچ چیز بدتر از عوض کردن پنجره‌ها و درب‌ها زودتر از آنچه که انتظار داشتید وجود ندارد. خوشبختانه، upvc یک ماده بسیار مقاوم و بادوام است.
محیط داخل با استفاده از پنجره‌ها و درب‌ها باید در مقابل ورود گرد و غبار و دود هوا محفوظ باشد. برخلاف قالب‌های آلومینیومی و چوبی، یو پی وی سی به شدت مقاوم به رطوبت و شوره‌زدن است. این به این معنی است که برای کسانی که در مناطق ساحلی زندگی می‌کنند و یا برای کسانی که نگران آب و هوای شرجی هستند، بهترین گزینه خواهد بود.
امروزه، هر کسی به دنبال پیدا کردن محصولی است که انرژی کمتری هدر دهد. پنجره‌های upvc سبک هستند، انعطاف‌پذیر بوده و آسان نصب می‌شوند به علاوه سطوح بالایی از عایق کاری در مقابل باد، رطوبت و دیگر عوامل مضر را برای کارایی بهینه خانگی ارائه می‌دهند. استفاده از این مواد منجر به داشتن خانه‌های گرم، بدون گرد و غبار و قبض‌های انرژی کم‌تر می‌شود. پنجره‌ها و درب‌ها به حداقل نگهداری نیاز دارند. صاحبان خانه نباید هزینه‌های زیاد نقاشی منظم را برای درب‌ها و پنجره‌ها تحمل کنند.

 

 بهبود عملکرد و تقویت upvc با فولاد

 

یکی از اقدامات برای افزایش عملکرد استفاده از فولاد در ساختار درب و پنجره یو پی وی سی است. upvc تقویت شده با فولاد به آسانی خم نمی‌شود و برای استفاده در درب‌ها و پنجره‌ها بسیار مناسب است. استفاده از فولاد مقاومت بالایی به این سازه‌ها می‌دهد و در صورتی که از شیشه‌های نشکن برای آنها استفاده شود می‌توانند حفاظت بالایی را از محیط داخل ایجاد کنند.

 

عملکرد بالا

 

با توجه به یک نظرسنجی، مهم‌ترین اقدامات برای افزایش عملکرد پنجره‌ها، با توجه به زیبایی‌شناسی، دوام، قابلیت اطمینان، عایق صدا و عملکرد حرارتی، استفاده از درب و پنجره یو پی وی سی است. از نظر تجزیه و تحلیل گرمایی، upvc به حل مشکلات رسانش گرما در آلومینیوم و آهن کمک می‌کند. کادر به اجزای چند گانه تقسیم می‌شود و به وسیله مواد عایق‌بندی به شیشه‌ها متصل می‌شود.
درب و پنجره ساخته شده از upvc از نفوذ آب به محیط داخل محافظت می‌کند. یو پی وی سی با آب بندی مناسب محیط داخل را از هرگونه عوامل مزاهم خارجی حفظ می‌کند و محیط داخل خانه را از فضای بیرون جدا کرده و حتی مانع بیرون رفتن صداهای داخل خانه می‌شود. یو پی وی سی به شما اطمینان می‌دهد کسی صدای شما و یا موزیک شما را از بیرون نخواهد شنید.

 

درب و پنجره upvc با ظاهر چوب

 

در و پنجره دوجداره upvc محصولاتی هماهنگ با استانداردهای بین‌المللی بوده و دارای طراحی‌های خیلی عالی و متنوع هستند. در شرکت ایران یو پی وی سی درب‌ها و پنجره‌ها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که کسی نتواند بگوید که آیا درب و پنجره چوبی است یا نه. آنها می‌توانند نگاه و احساس یک درب یا پنجره سنتی را که دوست دارید در محل خود داشته باشید را ایجاد کنند.

 

پروفیل‌های upvc با ظاهر برجسته

 

محصولات ایران یو پی وی سی با گستره‌ای از اعتبارنامه‌ها و استانداردهای مختلف تولید شده و تحت آزمایش کنترل کیفیت شدید قرار می‌گیرند. فریم‌های upvc در حالت خاص خود ساخته می‌شوند که بالاترین استاندارد را تضمین کنند که این پروفیل‌های upvc به طور حتم به خانه شما ظاهر قابل توجه خواهند داد. برای ما، محیط زیست بسیار مهم است و به همین دلیل ما اقدامات احتیاطی بیشتری را به عنوان یک شرکت آگاه از حفظ محیط زیست انجام می‌دهیم و محصولاتی تولید می‌کنیم که بیش از 95 درصد از آنها را می‌توان بازیافت کرد.